در جهان امروز، پوستر معانی زیادی است.  می تواند یک پی نوشت قابل توجه باشد که  شما از یک مجله پاره می کنید، تبلیغی که در مترو مشاهده می کنید، یک اثر هنری مشهور است که در اتاق خوابگاه خود آویزان شده ، تبلیغ یک کنسرت در کنار یک ساختمان، اطلاعیه از وزارت بهداشت ، درخواست برای رای دادن یا رای ندادن برای یک نامزد خاص – لیست بی پایان است. با این حال، در ذات خود، پوستر به طور موقت یک ایده، محصول یا رویداد را در فضای عمومی برای مصرف انبوه قرار داده است.

پوسترها نیز هنر به منظورهنر نیستند. آنها یک هدف خاص را که توسط مشتری در نظر گرفته شده است، به کار می گیرند و بنابراین در قلمرو طرح قرار می گیرند. در جایی که هنر زیبایی را ارائه می دهد یا تماشاگر را به چالش می کشد متفاوت است، پوستر از تصاویر برای تولید یک واکنش واضح استفاده می کند که مخاطب آن را برای خرید / پذیرفتن / حضور در محصول که در تصویر ذکر شده نشان می دهد. یک اقدام خاص، معمولا با تجارت همراه است، که در پشت هر پوستر قرار دارد.